lørdag den 22. juni 2013

My Beauty Box Juni


Så kom den endelig - har gået og ventet i spænding og sikke nogle fine ting.

Rimmel Wake me up - i farven radiant rose. Jeg har aldrig hørt om denne men den skulle øjeblikkelig give en smuk glød og få ansigtet til at lyse op. Jeg prøvede den lige på min hånd og den minder lidt om en flydende rouge med shimmer. Pris 69,95,- 

NYC ultra lasting lipstick i farven 431 hot spot pink. Jeg har tidligere skrevet jeg ikke bruger læbestift, har en enkel og det er sjælendt jeg bruger den. Jeg er vild med denne farve pink uden at være for pink - glæder mig til at få en fin sommer kulør så tror jeg den er fin. Pris 49,95,- 

Tights in a tin - Bliver beskrevet som make up til stængerne som dækker fregner, vener mv. Skulle ikke give striber men flotte ben med en fin kulør. Lyder næsten for godt til at være sandt, bare den ikke smitter af tænker jeg. SPÆNDENDE det skal prøves af. 49,95,- 

Ast0r eyeliner pencil i 083 blå - Det er altid godt med eyeliner i forskellige farver end den traditionelle sort - så det er et hit her hos mig. Testede den på hånden og den er hverken for hår eller blød. 55,- 

Hvad har i fået? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar