lørdag den 1. juni 2013

GoodieBox Juni


Så kom denne flotte Goodiebox i en fin sommergul man bliver helt glad bare af og kigge på.

Der mangler en ting på billedet da min mor fik en stor prøve fra Wella med mousse som giver ekstra volume.

Det var i min box

PIZ BUIN TAN OG PROTECT TAN ACCELERATING OIL SPRAY SPF 15 - FULLSIZE 145,-
Jeg er nomalt ikke til sol olie men nu får jeg chancen til at prøve det igen. Jeg elsker duften som er sød og sommerlig.

ORIFLAME KOHL EYELINER NUDE - FULL SIZE 98,-
Jeg bruger ofte en hvid eller meget lys eyeliner - det giver en god og flot effekt og man ser ekstra frisk ud. Jeg derfor super glad for denne. Den er tilpas blød så den hverken smatter ud eller er hård og skarp og bruge.

WELLA PROFESSIONALS BRILLIANCE COLO TREATMENT - EN PRØVE TIL 1 GANG I MIT LANGE HÅR.
Duften er virkelig frisk og lækker - jeg glæder mig til at prøve denne.

YVES SAINT LAURENT TOUCHE ECLAT FOUNDATION SPF 19 - En lille prøve til et par gange.
Ikke prøvet endnu.

YVES SAINT LAURENT FOREVER LIGHT CREATOR SERUM - En lille prøve
Jeg elsker serum da jeg synes men hud føles så dejlig efter brug. Jeg glæder mig til at prøve denne.

DEPEND NEGLELAK NR 292 - FULL SIZE 24,95,-
Farven er meget lys fersken og jeg har ikke prøvet den endnu da jeg vil have lidt mere kulør. Jeg er heller ikke så vild med Depend lakkende da jeg ikke synes de holder særlig godt, men det er efterhånden også nogle år siden jeg sidst prøvede en, så nu kan jeg da prøve denne.

NIVEA STRESS PROTECT DEO ROLL ON - Rejsestr.
Jeg har haft denne før, og jeg er vild med den. Duften er ren og frisk og den holder i mange timer.

HVAD HAR I FÅET I JERES BOX?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar