fredag den 28. juni 2013

Derma - økologisk hudpleje uden parabener, parfume og farve.



Derma har været så søde at sende mig nogle produkter fra deres Derma ECO Woman serie. Jeg modtog renseservietter, håndcreme og en prøve på deres bodylotion. 
Jeg har før prøvet Derma´s solcreme som jeg har været rigtig glad for. 

Derma ECO Woman Renseservietter - er certificeret økologisk, Svanemærket og deklareret i samarbejde med Astma-Allergi Danmark og helt fri for parfume, parabener og farve. Derfor kan alle bruge dem og have god samvittighed. Der er 25 stk i en pakke og jeg bruger en om dagen nemlig om aftenen inden jeg går i seng til at fjerne make up og så er min hud ren til sengetid, nemt og lækkert. De efterlader hunden ren og frisk og så påføre jeg en god creme til natten over. De er gode at have med i tasken har bl.a. også brugt dem til mine hænder hvis jeg ikke kunne komme til at vaske dem. Jeg har også brugt dem til min hund da han fik øredråber som fedtede og ikke måtte komme i bad var det en nem måde og så er det jo fantastisk de ikke indeholder parfume og parabener. Musthave til os der altid har travlt hvor det gerne må være nemt uden at det bliver dårlige kvalitet. 

Derma ECO Woman Håndcreme - Cremen er baseret på rene, naturlige og økologiske ingredienser som økologisk Aloe Vera og Sheabutter, der tilfører huden optimal fugt og næring. Mit arbejde gør jeg vasker hænder optil 50 gange i en vagt så jeg kender alt til at have tørre hænder så derfor smøre jeg altid mine hænder inden sengetid, jeg havde en neutral håndcreme stående som jeg skiftede ud med denne og den trænger langt hurtigere ind i huden så den ikke fedter, hader følelsen af at have klistrede hænder. Jeg har også brugt den til mine fødder da de også har en tildens til at blive tørre og det har hjulpet godt. 

Derma Eco Woman Bodylotion - indeholder abrikosolie og Aloe Vera som tilføre huden fugt. Den indeholder også E-vitamin som hjælper huden med at bevare sin elasticitet. Den er drøj i brug og jeg har endnu ikke brugt min prøve op, selvom mine arme og ben er blevet smurt hver dag i denne uge.  

Så leder du efter produkter som IKKE indeholder parfume, parabener, farve og samtidig er økologisk hvor prisen ikke ruinere så er Derma produkter helt sikkert noget du skal prøve.

Du kan her komme til Derma´s side hvor du både kan læse om produkterne og du kan også købe produkterne på deres side. De har også et outlet så man kan finde nogle produkter til rene kup priser :) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar