lørdag den 6. april 2013

Ole´s læber vs. Norske læber

Vi kender jo alle sammen vores egen Ole Henriksen og I LOOOOVE him <3
Jeg har før prøvet nogle af hans produkter som jeg har været rigtig tilfredse med.

Jeg har især denne vinter døjet meget med tørre læber og jeg kan ikke fordrage følelsen af og have læber der sprækker bare man trækker lidt på smile båndet. Jeg valgte derfor at prøve Ole Henriksen Fresh Lips efter og have læst at den var fantastisk mod tørre læber.

Den indeholder menthol, kamfer og kakaosmør som skulle gøre læberne bløde. Men jeg havde desværre ikke den oplevelse. Den dufter/smager fantastisk men virker for mig  
                                                                     mere som en gloss og det er også det jeg bruger     
                                                                     den til nu og det er den perfekt til da den også holder
                                                                     længe. Prisen i Matas er 140,-




Derimod fandt jeg i Tyskland en læbebalsam fra Neutrogena som hedder Intense Repair lip balsam / Norwegishe formel. Den har reddet min vinter og sørget for at mine tørre læber endelig forsvandt. Den er lidt speciel at få på læberne, det klister lidt ligesom at have sukker på læberne, smagen er mild og lidt sødelig ikke noget prangende men effekten var at se bare efter en dags brug, den indeholder bl.a. glycerin som er blødgørende. Jeg har ikke set den i Danmark, men mon ikke man kan købe den online et sted. Den kostede i Tyskland omkring 40 kr,- 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar