tirsdag den 9. april 2013

Mor´s og Far´s dag

Follow my blog with Bloglovin Jeg har idag købt Mor og Far´s dags gave. Jeg så bøgerne for ikke så længe siden og synes bare det er så fin og hyggelig en gave. 
Bogen indeholder alle de spørgsmål, som du altid gerne har villet stille din mor og far.

Det er en meget personlig bog med masser af plads til at skrive oplevelser og erfaringer ned og til at klistre fotografier ind, der fortæller deres egen historie. På den måde bliver de kostbare minder samlet i en helt individuel historiebog. 

F.eks. 
Hvad er dine bedste minder om din barndom? 
Hvordan lærte du far at kende? 
Hvad ville du dengang være, når du blev stor? 
Hvilke venskaber har været særlig betydningsfulde for dig i dit liv?


Jeg glæder mig rigtig meget til at give dem bogen og se hvad resultat der kommer ud af det.  Samtidigt synes jeg det er fedt at det i år ikke bliver den klassiske med en blomst, chokolade eller rødvin og så er det en bog jeg kan give videre til mine børn når de engang kommer til verden. Jeg håber nogle af jer læsere måske kan blive inspireret til at gøre det samme. 

Bogen kan købes i bog og ide til 99,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar