mandag den 8. april 2013

Kemisk eksfoliering

Kan købes på apoteket til ca. 140,-

Jeg fik en prøve sidst jeg var på apoteket på Avéne Clenance K. Jeg gik hjem og læste om produktet på www.apoteket-online.dk de beskriver produktet således:
Avéne Cleanance K er en effektiv og oliefri ansigtscreme, som opløser hudorme, hæmmer bakterieudviklingen, stimulerer cellefornyelsen og har en peelende effekt på hudens overflade.
Anvendelse:Velegnet til uren hud med hudorme, pletter eller misfarvninger.
Påføres morgen og aften efter rensning af huden evt. med Cleanance Vaskegel og et pust af Avéne Termalkildevand.
Undgå brug omkring øjne og læber.
I begyndelsen af behandlingen kan der opleves en svag prikken i huden. Dette er kun midlertidigt og et tegn på ansigtscremens effektivitet.
Resultat:
Talgabsorberende mikrokapsler sikrer, at huden forbliver mat og makeuppen holder hele dagen.

Jeg har aldrig døjet med en uren hud, men af og til kan jeg få let uren hud på min hage og jeg har desværre tildens til at pille,klemme og kradse så jeg kommer til at ligne en der har været oppe og slås, og så startede det egentlig bare med en lille bums. Jeg har kun brugt den lille tester på min hage i en uge, og kan allerede se effekt af produktet. 

Jeg er som alle andre piger og kvinder altid på jagt efter vidunder produkterne, som lover resultater der er aldrig har været mulige. Men dette produkt kan jeg kun klappe i mine hænder over, da det faktisk gør mere end den lover.  Jeg har idag købt en tube som fra nu af vil blive en fast del af min hudpleje. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar