mandag den 15. april 2013

Buzzador test af Veet produkter.


Jeg har idag modtaget en pakke med Veet produkter jeg skal teste. 
Pakken indeholder 

- Veet EasyGrip: Er til fjernelse af hår i ansigtet.  Vokstrimler med størrelse som passer til overlæben, hagen og øjenbryn. Pakken indeholder 20 stk strips og 4 finish wipes.  Resultatet holder i op til 4 uger.  Koster 99,95,- og kan købes online her matas
TEST: Kommer snarest når produktet er testet.

- Veet In-Shower: Indeholder en tube med 150 ml og en svamp. Skal påføres 1 minut før man går under bruseren, gå så i bad og lad cremen sidde yderlige 2 min og lad ikke området med cremen få for meget vand da produktet da vil forsvinde. Efter ialt 3 min og max 6 min. fjern da produktet med svampen. Brug den hvide side til at fjerne hår og cremerester på huden ved at massere med cirklende bevægelser.  Koster 79,- og kan købes online her shopping4net
TEST: Kommer snarest når produktet er testet.

- Veet Suprem Essence: Sættet består af en spray og en spartel. Sprayes på med ca. 5 cm afstand, et tyk lag er IKKE nødvendig. Lad skummen sidde i 3 min. og forsøg med spartlen om hårene nemt følger med. Fjern nu alt skum og hår med spartlen og skyl med rigeligt vand. Produktet må max side på i 6 min.  Koster 99,95,- og kan købes online her Matas
TEST: Jeg har idag testet produktet på mine ben hvor hårene var ca 2-3 mm. Jeg var nok lidt skeptisk - duften/lugten var helt ok acceptabel, ikke den bedste men det er den aldrig ved hårfjerningsprodukter synes jeg. Resultatet kom ca efter 4 min og jeg er meget positiv, hårene var væk da jeg skrabte skummen af med spartlen. Jeg er meget positiv over produktet og jeg vil hel sikkert overveje at købe produktet en anden gang. 

- Veet Hair Removal Cream: Indeholder en tube med 200 ml og en spartel. Påfør cream med spartel, lad creamen virke mellem 3 og 5 min og max 6 min. Skrab nu creamen af og skyl efter med rigeligt vand. Koster 99,95 og kan købes her online matas
TEST: Har idag prøvet produktet under armene. Hårene var ca 2 mm. På produktet står skrevet at den også er god til korte hår og at den kan bruges under armene. Duften var meget mild og konsistensen cremet og lækker. Produktet sad ca. 3 min - resultatet var godt, ingen synlige hår. Jeg er vild med denne metode da jeg er sart overfor barbering i mine armhuler og jeg intet udslæt/rødme fået af produktet. FANTASTISK PRODUKT.. KLART MUSTHAVE.. 


                     GIVEAWAYS - TESTERE

Jeg har fået 12 prøver med til at give til personer som ønsker at teste og besvare spørgeskema. Indeholder en strip og en rense serviet - læs mere om produktet her veet. Det er den som er egnet til tør hud. Skriv her hvis du ønsker GRATIS at få denne prøve mod at du besvare et spørgeskema via link online. 



2 kommentarer: